-
Černobyľská tragédia má svoju kampaň
5. 11. 2021Jadrová elektráreň v Černobyle v roku 2021 slávi svoje smutné výročie, 35 rokov od tragédie. Ide o zatiaľ najhoršiu svetovú jadrovú haváriu, kedy v meste Pripjať, v bývalom Sovietskom zväze, dnes na Ukrajine, v priebehu experimentu a testu nového bezpečnostného systému došlo k prehriatiu a následne explózii reaktora, do vzduchu sa uvoľnil rádioaktívny mrak, ktorý postupoval cez západnú časť Sovietskeho zväzu, Východnú Európu a Škandináviu. Boli kontaminované […]
-
Inšpirácie z kreatívneho festivalu Cannes Lions 2020/2021
5. 10. 2021Aj v outdoorovej reklame vedia organizácie a firmy poukázať na problémy súčasnej doby a spoločnosti. Kampane vedia byť nápadité a zároveň vedia zamraziť svojim obsahom. Dove – Courage is Beautiful (Odvaha je Krásna) Zlatý lev Cannes Lions 2020/2021 Na začiatku pandémie chcel Dove podporiť statočnosť zdravotníckych pracovníkov v prvej línii. Fotografi však logicky nemali prístup do nemocníc. Toto […]
-
Čo na obrázku vidíš ty?
15. 06. 2021K vnímaniu reklamy slúžia nerovnomerne všetky naše zmysly, zrak, sluch, čuch, hmat, chuť, záleží od druhu reklamy a média, ktoré ju sprostredkováva. Logicky, billboard, megaboard alebo akýkoľvek iný typ outdoorového média musí zaujať zrak. Okamžite, úplne, má na to pár sekúnd, preto top grafika v tomto prípade je nevyhnutná. Pre zrakové vnímanie je charakteristické, že z celkového obrazu, ktorý […]
-
Emócia strachu v reklame
10. 05. 2021Poznáme to všetci z televíznej reklamy. Auto sa rúti cestou, je tma, prší. Cestu takmer nevidieť. Šofér sa sústredene pozerá na cestu, vtom niečo zabliká, auto zíde z cesty, ale v poslednej chvíli sa dokáže vrátiť do bezpečia. Toto môže byť scéna v reklame pre spoločnosť zaoberajúcu sa výrobou pneumatík, ktorej cieľom je propagácia bezpečných a odolných pneumatík, […]
-
Čím častejšie niečo vidíme, tým viac sa nám to páči
19. 04. 2021Reklama a psychológia neoddeliteľne patria k sebe. Veď pre koho je reklama určená? Pre ľudí. A má ovplyvňovať naše vedomie a podvedomie, našu psychiku. A tým nás posunúť ku vnímaniu značky, tovaru, služby a k jeho zakúpeniu. Je známych množstvo psychologických prepojení s reklamou a marketingom. Toto je jedno z nich. „Čím častejšie niečo vidíme, tým viac sa nám to páči.“ Psychológ Robert […]
-
Covid 19 a kreatíva značiek v outdoore
4. 03. 2021Už rok je našim každodenným spoločníkom, predmetom diskusií, správ, článkov. Známy neznámy vírus Covid 19… Ako sa kreatívci vysporiadali s týmto fenoménom v outdoorovej reklame? Pozreli sme sa na zopár vizuálov známych značiek. Obsah reklám už nie je tak priamočiary ako pred rokom, upozorňuje síce na už všeobecne známe opatrenia a nebezpečenstvo vírusu, zároveň ale významne […]
-
Grafické služby na mieru
2. 02. 2021Aby sme rozšírili naše portfólio služieb, ponúkame grafické služby podľa Vašich predstáv, zadania, na mieru. Printová kampaň originálne kampane podľa zadania Corporate identity Značka / logo / logotyp – zahrňuje 3 návrhy a finalizáciu Značka / logo / logotyp – re-dizajn Základ (základná podoba loga a jeho varianty, farebnosť a typografia) Základ (dizajn manuál) Vizitky […]
-
Vonkajšia reklama v post-COVID svete
11. 01. 2021Začiatok roka býva obdobím stanovovania trendov. A vonkajšia reklama nie je výnimkou. A ak ste práve prevrátili oči, verte, veríme vám. Vytváranie predpovedí v čase neistoty sa javí ako zbytočné úsilie. Nepredvídateľné podnikateľské prostredie, obmedzenia pohybu zo dňa na deň… Pravdou je, že minulý rok nás všetkých veľa naučil. Jar 2020 bola základnou školou, pandémia COVID-19 […]
-
VIANOCE 2020 sú tu :-)
2. 12. 2020Jednoznačne je zima sezóna, kedy značky na rôznych trhoch zintenzívňujú svoje marketingové úsilie. Kvôli blížiacim sa sviatkom, obdobiu voľna, obdobiu darčekov, užívania si. Tá tohtoročná je trochu iná, kvôli všeobecne známym celosvetovým problémom s koronou, avšak stále pretrvávajú rovnaké princípy pri tvorbe „zimnej“ outdoorovej reklamy a taktiež vzniklo zopár kreatívnych kampaní, ktoré majú šťavu. Teplá a svetlá […]
-
Druhá vlna, čo ďalej? Nezostať neviditeľný!!!
29. 10. 2020A máme to tu…situácia sa opakuje, druhá vlna koronavírusu je tu a čo ďalej…? Ako kríza pokračuje, podniky prechádzajú v marketingových stratégiách do karanténneho režimu. Vykonané boli menšie alebo väčšie zmeny v prevádzkových hodinách, v komunikácii so zákazníkmi, v rozdelení rozpočtu a plánovaní. Ako svet reklamy reaguje na túto situáciu? Poučení už sme z prvej vlny. […]