• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

CONTENT MARKETING. Kľúč k úspechu v online marketingu?
10. 05. 2017

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Stretávate sa s týmto pojmom čoraz častejšie a stále nepoznáte jeho význam? Obsahový marketing – známy ako CONTENT marketing, je jedným z marketingových stratégií, ktorého hlavnou úlohou je tvoriť atraktívny, profesionálny obsah, ktorého účelom je zaujať a prilákať potenciálnych zákazníkov. Dobrý CONTENT marketing prispieva k vytváraniu dlhodobých vzťahov so zákazníkmi, ktorých svojim obsahom poučuje, informuje a vzdeláva.  Ak nemáte radi stereotyp a chcete do vašej marketingovej stratégie začleniť, CONTENT marketing EUNICA MEDIA, s.r.o. vám prestavuje 5 základných nástrojov využitia CONTENT marketingu:

1. Blog spoločnosti– ak sa rozhodnete tvoriť blogy na vašu stránku, dbajte na to, aby blog poskytoval odborné znalosti, praktické rady pre vašich súčasných aj potenciálnych zákazníkov. Zverejnené texty musia byť písané jednoducho, bez použitia príliš odborných výrazov. Každý blogger by mal dbať na to, aby boli články publikované systematickým spôsobom, aspoň dvakrát mesačne. K tomu, aby ste získali spätnú väzbu k vášmu blogu, myslite na priestor, kde môže váš čitateľ reagovať na publikovaný obsah. Sme reklamná agentúra, preto veríme, že si kvalitný content obsah prečítate aj na stránke eunica.sk.

2. E-knihy audio-knihy sú dostupné formy distribúcie obsahu s cieľom vzdelávacieho charakteru. Spoplatnené e-knihy, ktorých ceny sú často vysoké, môžu skôr odradiť než podporovať. Dobrý nápad, ktorý bude určite viac priťahovať vašich zákazníkov sú e-knihy alebo zvukové knihy na stiahnutie zdarma, ktoré budú mať prospech z úspechu najmä vtedy, ak je ich obsah cenný. Týmto spôsobom si môžete rozširovať aj databázu vašich e-mailových kontaktov (pred stiahnutím musí záujemca uviesť svoj e-mail, kde mu bude obsah poslaný).

3. Fotografie sú ďalším dôležitým prvkom content marketingu . V prvom rade by publikované fotografie mali byť v dobrej kvalite. Súčasným trendom pri využívaní tohto nástroja je aj publikovanie textov vo fotografiách. Sústreďte sa na kvalitu fotografie, textu a grafiky, pretože to je jedným z prvkov, ktoré môžu ovplyvniť správanie potenciálneho klienta (zaujme alebo nezaujme). Aj keď je digitálna doba, nepodceňujme tlačené média. Napríklad v tlačenej forme v jednom týždenníku nájdete od EUNICA MEDIA, s.r.o. pozitívne citáty s využitím nášho brandu.

4. Webinár je forma seminára, prednášky či konferencie vedenej cez internet. Používa sa tu webcast technológia, ktorá umožňuje obojsmernú komunikáciu medzi účastníkmi a prednášajúcim.

5. Newsletter je najrýchlejšia forma komunikácie medzi spoločnosťou a súčasnými a potenciálnymi zákazníkmi. Newsletter by mal obsahovať informácie o novinkách, aktuálnych produktoch alebo službách. Jednou z možnosti, ktorá môže zabezpečiť pozitívny ohlas a spätnú väzbu, môže byť napríklad zľavový poukaz.

Cieľom CONTENT marketingu je udržať povedomie o značke a vedúce postavenie spoločnosti medzi konkurenciou a ak chcete aj vy vytvoriť pozitívnu auru okolo vašej značky, produktu alebo služby a vzbudiť záujem súčasných a potenciálnych klientov. A čo vám odporúčame my zo spoločnosti EUNICA MEDIA, s.r.o.? Hor sa do tvorby kvalitných obsahov!

Eunica Media, s.r.o. © 2016