• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

INŠPIRÁCIA: OBI RENOVUJÚCE BILLBOARDY
13. 03. 2018

014059539

Aj v Nemecku je konkurencia veľká, stovky obchodov s počítačmi, oblečením, kozmetikou, jedným slovom, trh zahltený konkurentmi, službami, produktmi . Aby sme prežili v takej džungli, vždy musíme nájsť spôsoby, ako sa odlíšiť v dave mätúcej reklamy, byť originálny, ale relevantný.

Najväčší reťazec v krajine s produktmi pre stavbárov, záhradu a domácich kutilov, OBI, sa rozhodol v roku 2014 trochu zmeniť pravidlá a prišiel s veľmi šikovnou a praktickou outdoorovou kampaňou.
Detail-renovation       Adding-colour-     Blue-drop-of-colour

Príprava kampane bola veľmi náročná. Predchádzalo jej hľadanie priestorov starých domov a budov vhodných na rekonštrukciu a zároveň v blízkosti obchodných domov OBI. Nasledovalo individuálne posúdenie, nakoľko každá nehnuteľnosť potrebovala odlišný prístup. To bol základ -a potom už prišla samotná rekonštrukcia len z materiálov dostupných v OBI. Fasády budov boli doplnené správou „Obnovené s OBI“. Billboardy sú originálne, minimalistické a jedinečné.

Purple-renovation      Old-building-renovated      Yellow-OBI  

Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!

Kontaktný formulár:

potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov