Aj v Nemecku je konkurencia veľká, stovky obchodov s počítačmi, oblečením, kozmetikou, jedným slovom, trh zahltený konkurentmi, službami, produktmi . Aby sme prežili v takej džungli, vždy musíme nájsť spôsoby, ako sa odlíšiť v dave mätúcej reklamy, byť originálny, ale relevantný.
Najväčší reťazec v krajine s produktmi pre stavbárov, záhradu a domácich kutilov, OBI, sa rozhodol v roku 2014 trochu zmeniť pravidlá a prišiel s veľmi šikovnou a praktickou outdoorovou kampaňou.
Príprava kampane bola veľmi náročná. Predchádzalo jej hľadanie priestorov starých domov a budov vhodných na rekonštrukciu a zároveň v blízkosti obchodných domov OBI. Nasledovalo individuálne posúdenie, nakoľko každá nehnuteľnosť potrebovala odlišný prístup. To bol základ -a potom už prišla samotná rekonštrukcia len z materiálov dostupných v OBI. Fasády budov boli doplnené správou „Obnovené s OBI“. Billboardy sú originálne, minimalistické a jedinečné.
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!