• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

5 x PREČO ZAHRNÚŤ OUTDOOR DO MEDIÁLNEHO PLÁNU
15. 01. 2018

014059539

Prečo by ste mali zahrňovať outdoor do svojich mediálnych plánov v tomto čoraz viac digitálnom veku?

Začnime od začiatku. Aký je účel dobrej reklamy? Ako chceme dať publiku vedieť, kto sme, čo robíme, kde a kedy nás môžu nájsť a čo im ponúkame? A zmeniť toto publikum na kupujúcich?
Za každým efektívnym reklamným programom je inteligentný mediálny plán. Vytvorenie tohto plánu môže byť výzvou a vedieť, ktoré médiá sa majú zahrnúť a prečo, je prvoradé.

Tu sú hlavné dôvody na zahrnutie OUTDOORU:
Outdoor je všadeprítomný:
Vďaka rôznorodosti možností outdooru existujú mediálne formáty, ktoré oslovujú spotrebiteľov takmer vo všetkých aspektoch ich života, či už ide o dochádzanie, nakupovanie alebo rekreáciu.
Outdoor je:
v
ždy zapnutý – je všade, nemožno ho vypnúť, zablokovať alebo preskočiť.
je “skutočný” -reálne zobrazenia reálnych reklám skutočnými ľuďmi, bez robotov.
Mimo domov trávime 70% nášho času. S časom stráveným mimo domova je outdoor médiom, ktoré pretína veľkú časť nášho každodenného života.
Čistým efektom toho je to, že publikum trávi veľkú časť svojho života v rovnakom prostredí ako médiá outdooru, ktoré sú vždy viditeľné a nemožno ich preskočiť.

Outdoor je nákladovo efektívny:
Náklady sú vždy dôležitou úlohou pri vytváraní mediálneho plánu. Koľko zobrazení získam? Dostanú sa k správnemu publiku? Aká je návratnosť investícií? Outdoor vyniká v tejto oblasti z niekoľkých dôvodov. Ide najmä o prepojenie s digitálnym  a mobilným svetom.
Vďaka neustále sa zvyšujúcim údajom z našich mobilných telefónov a ďalších pripojených “inteligentných” zariadení môžeme efektívnejšie zacieliť a zaslať správnu správu na správny cieľ v správnom čase a na správnom mieste, čím ušetríme peniaze.

Outdoor ponúka obrovské množstvo formátov:
Nie všetky outdoorové plochy sú rovnaké; v závislosti od cieľov budú Vaše mediálne výstupy slúžiť rôznym cieľovým skupinám. Chceli by ste sa dostať k rodinným „rozhodovateľom“? – možno sa zameriate na nákupné centrá, supermarkety,… … chcete osloviť „mileniálov“? – zameriate sa na tranzitné trasy alebo zážitkové priestory s mobilným prekryvom.

Outdoor funguje dobre s inými médiami – najmä s digitálnymi / mobilnými:
Outdoor rozširuje dosah a zosilňuje iné médiá – najmä vyhľadávanie a iné online aktivity. 68% používania mobilných telefónov sa vykonáva “na cestách”  – to znamená, že ľudia používajú svoje mobilné zariadenia na mieste, kde sa stretávajú s outdoorovými  médiami. Toto treba využiť!
Zavolajte nám, napíšte nám; náš tím Eunica Media stratégov  je pripravený riešiť Vaše výzvy.

Kontaktný formulár:

potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov