• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

6 KROKOV PRI VÝBERE VHODNÉHO UMIESTNENIA VAŠEJ OUTDOOROVEJ REKLAMY
6. 01. 2017

Pracujete na marketingovom oddelení alebo riadite marketing vlastnej firmy? Pred prenájmom billboardovej plochy si necháte zaslať všetky voľné dostupné plochy od reklamných spoločností? Riadite sa zaslanou fotodokumentáciou bez toho, aby ste ju predtým videli naživo? Buďte pozorný pri vašom posudzovaní a pred definitívnym výberom reklamnej plochy vám odporúčame dodržať týchto 6 základných krokov:

1. Zistite si všetkých dodávateľov reklamných plôch v mieste vášho zacielenia.BLOG_2 Odporúčame vám nakupovať od väčších dodávateľov s nielen lokálnou pôsobnosťou. Väčšie spoločnosti disponujú najširšou ponukou billboardových plôch a svojim stabilným postavením a dlhodobým pôsobením na trhu vám vedia ponúknuť najširší výber plôch v pomere s najpriaznivejšími cenami za tlač, inštaláciu a prenájom.

2. Zo zaslanej ponuky si v prvom kroku zúžte výber zaslaných plôch na výber pre vás najzaujímavejších plôch a vyrazte na cesty. Verte nám, že v dokonalom svete by pred žiadnym billboardom nezavadzal strom alebo protiidúce autá. Realita je však iná a po vašej ceste opäť môžete okresať alebo zmeniť predpokladaný výber.

3. Vybrali ste si vašich favoritov na ceste a spomedzi posledných si stále neviete vybrať? Nahrajte si vašu jazdu na kameru alebo telefón. Môžete si všimnúť detaily, ktoré ste si počas cesty nevšimli. Záznam nemusí slúžiť len vám, ale s výberom vám môžu pomôcť počas prestávky vaši kolegovia, ktorí nezainteresovane posúdia váš výber.

4. Ak vaša cieľová skupina nie sú ľudia v premávke na hlavných ťahoch a vaša plocha je umiestnená v pešej zóne, absolvujte prechádzku mestom a skúste posúdiť sami, či vás vaša vytypovaná plocha zaujala. Musíte vedieť čo hľadáte, čo vyberáte a kto je vaše cieľové publikum. Ak máte problém s určením vašej cieľovej skupiny, prečítajte si náš blog Ako určiť cieľové publikum.

5. Pozor! Nedajte sa zmiasť súčasnou propagovanou reklamou na vašej vybranej ploche. Niektoré billboardové plochy sú na skvelom mieste, bez akýchkoľvek rušivých prvkov, ale s nevhodne zvolenou grafikou a naopak. Odporúčame vám odosobniť sa pri výbere reklamnej plochy od súčasnej grafiky a predstaviť si, ako sa na ploche vyníma vaša reklama. Veríme, že tá je v rukách skvelého kreatívneho grafika.

6. Posledným krokom k úspešnému výberu je finálny výber a objednávka plochy. Urobte si stupnicu od 1 do 10, pričom 10 je najlepšie hodnotenie. Ak máte viacerých spolupracovníkov na marketingu (alebo ochotných kolegov), skúste dať vašich billboardových favoritov ohodnotiť aj im. Ak ste sa uistili, že váš výber je to najlepšie z najlepšieho, dlho neváhajte a pošlite záväznú objednávku, aby vám vašu plochu neobsadila konkurencia.

Ak vám tento článok pomohol pri vhodnom výbere umiestnenia vašej outdoorovej reklamy, odporúčame vám pred spustením kampane dodržať 6 základných pravidiel pri tvorbe billboardov a megaboardov, ktoré efektívne dotvoria váš výber.

Eunica Media, s.r.o. © 2016