1. pravidlo: Návrh veľkoplošnej reklamy by mal mať sedem a menej slov
Ak chcete svojim potenciálnym klientom podať jasnú správu, rátajte s tým, že priemerný čas na prečítanie reklamnej správy je maximálne 8 sekúnd. Z tohto dôvodu odporúčame našim klientom zvoliť na billboard alebo megaboard pútavý slogan, ktorý publikum osloví a prinúti k zamysleniu.
2. pravidlo: Nekombinujte príliš veľa prvkov
Ak má billboard 5 rôznych výrazných prvkov, ktoré sú dominantné, tak sami medzi sebou súperia a bijú sa o pozornosť publika. Vyberte si v návrhu jeden hlavný prvok, ktorý vášho potenciálneho klienta vyzýva k akcii a ostatné prvky majú slúžiť len na doplnenie správy.
3. pravidlo: Využívajte reklamné plochy na budovanie značky a podporu kampane
Billboardy a megaboard, ktoré sú pokryté množstvom telefónnych čísiel, fyzických adries a webových adries nemajú žiaden efekt. Vonkajšia reklama je sekundárne médium, ktorá je ideálna pre budovanie značky a podporu prebiehajúcej kampane. Ak chcete podať konkrétnejšie informácie, využite ku svojej kampani napríklad citylighty alebo internetovú reklamu.
4. pravidlo: Upútajte pozornosť- nudné billboardy a megaboardy bývajú ignorované
Reklamné návrhy, ktoré sa snažia byť príliš šikovné a využívajú komplexné vizuálne metafory a ezoterické odkazy, ostávajú skôr nepochopené. Sústreďte sa na to, aby ste zanechali trvalý dojem, vzbudili zvedavosť a prinútili publikum zamyslieť sa nad Vašou reklamou.
5. pravidlo: Nehovorte, ale ukážte
Pri vytváraní návrhov billboardov a megaboardov začnite s týmto základným predpokladom: billboard je vizuálne médium. Voľte menej slov a nezabudnite na jednoduché vizuálne prvky. Pre istotou ešte raz pripomíname, že aj vo veľkoplošnej reklame je menej viac.
6. pravidlo: Kombinujte- veľkoplošné reklamy oslovujú veľké masy, ale taktiež potrebujú podporu
Nebojte sa pri vašich kampaniach kombinovať viaceré druhy outdoorovej reklamy ako napríklad: citylighty, backlighty alebo reklamy na dopravných prostriedkoch.
Potrebujete pomoc s vašou kampaňou? Naši špecialisti pre grafický dizajn vám radi pomôžu s návrhom efektívnej reklamnej kampane pre vašu reklamu.
Eunica Media, s.r.o. © 2016