• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

6 ZÁKLADNÝCH PRAVIDIEL PRI TVORBE BILLBOARDOV A MEGABOARDOV
4. 07. 2017

megaboardzilina1-1024x458

1. pravidlo: Návrh veľkoplošnej reklamy by mal mať sedem a menej slov

Ak chcete svojim potenciálnym klientom podať jasnú správu, rátajte s tým, že priemerný čas na prečítanie reklamnej správy je maximálne 8 sekúnd. Z tohto dôvodu odporúčame našim klientom zvoliť na billboard alebo megaboard pútavý slogan, ktorý publikum osloví a prinúti k zamysleniu.

2. pravidlo: Nekombinujte príliš veľa prvkov

Ak má billboard 5 rôznych výrazných prvkov, ktoré sú dominantné, tak sami medzi sebou súperia a bijú sa o pozornosť publika. Vyberte si v návrhu jeden hlavný prvok, ktorý vášho potenciálneho klienta vyzýva k akcii a ostatné prvky majú slúžiť len na doplnenie správy.bg1

3. pravidlo: Využívajte reklamné plochy na budovanie značky a podporu kampane

Billboardy a megaboard, ktoré sú pokryté množstvom telefónnych čísiel, fyzických adries a webových adries nemajú žiaden efekt. Vonkajšia reklama je sekundárne médium, ktorá je ideálna pre budovanie značky a podporu prebiehajúcej kampane. Ak chcete podať konkrétnejšie informácie, využite ku svojej kampani napríklad citylighty alebo internetovú reklamu.

4. pravidlo: Upútajte pozornosť- nudné billboardy a megaboardy bývajú ignorované

Reklamné návrhy, ktoré sa snažia byť príliš šikovné a využívajú komplexné vizuálne metafory a ezoterické odkazy, ostávajú skôr nepochopené. Sústreďte sa na to, aby ste zanechali trvalý dojem, vzbudili zvedavosť a prinútili publikum zamyslieť sa nad Vašou reklamou.

5. pravidlo: Nehovorte, ale ukážte

Pri vytváraní návrhov billboardov a megaboardov začnite s týmto základným predpokladom: billboard je vizuálne médium. Voľte menej slov a nezabudnite na jednoduché vizuálne prvky. Pre istotou ešte raz pripomíname, že aj vo veľkoplošnej reklame je menej viac.

6. pravidlo: Kombinujte- veľkoplošné reklamy oslovujú veľké masy, ale taktiež potrebujú podporu

Nebojte sa pri vašich kampaniach kombinovať viaceré druhy outdoorovej reklamy ako napríklad: citylighty, backlighty alebo reklamy na dopravných prostriedkoch.

014059539

Potrebujete pomoc s vašou kampaňou? Naši špecialisti pre grafický dizajn vám radi pomôžu s návrhom efektívnej reklamnej kampane pre vašu reklamu.

Eunica Media, s.r.o. © 2016