Keď spevák Axl Rose ukončil 23-ročný konflikt so svojimi bývalými spoluhráčmi zo skupiny Guns N ‘Roses a súhlasil s tým, že sa s nimi stretne na scéne v roku 2016, kapela svoje turné ohlásila neobvyklým spôsobom. Žiadne tlačové konferencie, diskusie a rozhovory s fotografovaním. Namiesto toho sa začali objavovať vo veľkých mestách bláznivé billboardy s logom kapely a titulmi slávnych skladieb.
Outdoorové reklamy vytvorili odozvu na sociálnych sieťach, fanúšikovia publikovali fotografie z pred billboardov na Facebooku, Twitteri a Instagrame, a predaj vstupeniek na koncerty kapely raketovo vzrástol.
“Je to to, čo nazývame “veľké odhalenie”. Budovať vzrušenie a otázky, a v interakcii so sociálnymi médiami toto napätie stúpa,” povedal výkonný riaditeľ z billboardovej kampane kapely.
Stratégia billboardov sa zdá byť takmer retro v čase, keď sa veľká časť marketingového sveta zameriava na mobilné zariadenia a sociálne médiá. Ale Guns N ‘Roses nie je sám. Rolling Stones použili podobný billboardový prístup pred letným turné kapely v roku 2015.
Tak sme zvedaví, ako ohlásia Rolling Stones svoje letné turné v Európe 2018 :-)
A my opakujeme: mixujte, kombinujte svoje kampane a uvidíte ten nárast potenciálu svojej reklamnej kampane!
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!