• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

AKO OUTDOOROVÁ REKLAMA SKOMPLETIZUJE MEDIÁLNE PUZZLE?
19. 12. 2017

014059539

Reklama je hodnotená ako základná súčasť mediálneho plánu. S tvorivými možnosťami ako žiadne iné médium, reklama má silu vo fyzickom i virtuálnom svete. Je to svet PHYGITAL!

Termín phygital (zmiešanie “fyzikálneho” a “digitálneho”) sa začal objavovať pred niekoľkými rokmi, najmä pokiaľ ide o to, ako by značky mali bezproblémovo spájať dva svety – skutočný a digitálny.

Ak dennodenne obchádzate reklamu a potom znova vidíte túto značku na akomkoľvek type zariadenia, vedomie ju odráža, značka má väčšiu váhu a vytvára dlhodobejší dojem. Obidva vplyvy sa navzájom posilňujú. Outdoor je kľúčovým mediálnym nákupom na posilnenie digitálnych správ v reálnom svete. Zvyšuje počet divákov online, aby vyhľadávali viac informácií. Je zasadený do nášho každodenného života, pripravený doručiť správu v pravý čas správnemu publiku.

Mnohé špičkové spoločnosti v oblasti technológií a spoločenských médií sú veľkí inzerenti v outdoore. Tech spoločnosti využili túto silnú kombináciu, pričom si uvedomili, aký vplyv môže mať správa phygitalu. Takmer štvrtina z top 20 outdoorových inzerentov v roku 2016 boli spoločnosti ako Google, Facebook, Twitter, Snapchat.

social-ooh

OBSAH JE KRÁĽ
Áno, je toho veľa a nie všetko je dobré. Najpresvedčivejšou kreatívou je spojenie emocionálneho príbehu s publikom. Pozrime sa na krásnu kreatívu Twitter.

twitter-billboards

Vonkajšia reklama má fyzickú silu, ktorá v kombinácii s dôrazným kreatívnym obsahom môže upevniť Vašu značku v mysli spotrebiteľa. Skvelý obsah by mal informovať, inšpirovať a baviť.

Zavolajte nám, napíšte nám; náš tím Eunica Media stratégov  je pripravený riešiť Vaše výzvy.

Kontaktný formulár:

potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov