-
4 ZÁSADNÉ CHYBY V REKLAME, KTORÉ ROBÍ 95% PODNIKATEĽOV
6. 06. 2017Ak chcete patriť medzi 5% podnikateľov, ktorí nevyhadzujú na marketing svoje peniaze von oknom, vyvarujte sa týmto 4 najčastejším chybám. Kvalitná reklama nie je len o jednej podarenej kampani, ale o tom, že sa reklame a prezentácii firmy venujete kvalitne, dlhodobo a zapájate do toho celý svoj biznis od jeho počiatkov. (Firma bez reklamy?) 1. Prvá základná chyba je, […]
-
ナショナルフットボールリーグクラブの最も有名なスポンサー
4. 06. 2017いくつかの有名な名前がありますアメリカンフットボールでは、どれが最も有名ですか?この記事でそれらについて説明します。マンチェスターユナイテッドとリバプールには長年のスポンサーがあり、それぞれが毎年数百万ドルを稼いでいます。ナイキとアディダスは最もよく知られている2つです。ナイキに加えて、他の多くの企業がチームを後援しています。これらの企業の1つはナイキであり、クラブに年間約4,100万ドルのスポンサーシップを支払っています。他の有名な企業には、シボレー、ナイキ、横浜ゴムなどがあります。 Â?コペイズ カジノシークレット Ratings290 100%入金, ライブ&モバイル, 日本からの選手向け しばらくすると現金が出てきます。 カードの取り忘れに注意しましょう。 ゆうちょ銀行ATMで現金を引き出す モバイル端末からecopayzが利用できるモバイルアプリや、アカウント設定の確認や変更手続きについて説明します。不定期で行われているプロモーションについても触れています。 エコアカウントがあれば、世界中の友達や家族と低コストで送金と受け取りができます。 既にecoPayzのアカウントを持っている方もVIPプログラム無料利用の優待を受けることが可能です。 以下の登録フォームにて お客様の情報を入力・送信してください。確認が終わり次第、お客様のメールアドレス宛に優待についてのメールを送らせていただきます。 「Anti-fraud / Security Solution of the year」賞候補に指名 住所は「〒131-0045 東京都墨田区押上1丁目1-2」を例に「131-0045 1chome 1-2 Oshiage Sumidaku Tokyo」に置き換えてローマ字の入力例を記載しています。 • カジノシークレット • ENGLISH These cookies can be used to have kept you and how our website is being used and how we hope you or […]
-
Sociálna sieť FACEBOOK. ZLODEJ ČASU ALEBO DOBRÝ KAMARÁT?
24. 05. 2017Doba sa mení a dnes sa pri prvom stretnutí skôr spýtate- ako sa voláš na FACEBOOKU alebo aké je tvoje telefónne číslo. Dokonca vás už neprekvapí, keď vám príde žiadosť od vašej mamy, od starého otca, učiteľky zo školy alebo kamaráta zo škôlky. Súhlasíte s nami? Aký je váš postoj k sociálnej sieti FACEBOOK? Považujete ho za zlodeja […]
-
CONTENT MARKETING. Kľúč k úspechu v online marketingu?
10. 05. 2017Stretávate sa s týmto pojmom čoraz častejšie a stále nepoznáte jeho význam? Obsahový marketing – známy ako CONTENT marketing, je jedným z marketingových stratégií, ktorého hlavnou úlohou je tvoriť atraktívny, profesionálny obsah, ktorého účelom je zaujať a prilákať potenciálnych zákazníkov. Dobrý CONTENT marketing prispieva k vytváraniu dlhodobých vzťahov so zákazníkmi, ktorých svojim obsahom poučuje, informuje a vzdeláva. Ak nemáte radi stereotyp […]
-
Hľadáte odpoveď na otázku čo je BILLBOARD, BIGBOARD, MEGABOARD, CITYLIGHT, MINIBOARD alebo SKATEBOARD?
24. 04. 2017Chcete „reklamovať“, ale neviete sa rozhodnúť pre správnu formu vášho reklamného pútača? Dokonca poznáte ich názvy, ale v konečnom dôsledku máte vo všetkých tých „boardoch“ chaos? V dnešnom článku vám predstavíme možnosti outdoorovej reklamy a pokúsime sa vám vysvetliť a jasne zadefinovať ich funkcie pre rôzne druhy cielenia vašich kampaní. Miniboard Čo je malé, to je dobré. Toto pravidlo […]
-
ŠTYRI NAJVÄČŠIE VÝHODY OUTDOOROVEJ REKLAMY
17. 04. 2017Hľadáte priestor ako najefektívnejšie využiť vaše prostriedky na marketing a potrebujete na vyhodnotenie kampane spätnú väzbu? Odrádzali vás billboardy a megaboardy, lebo ste mali pocit, že sú neefektívne? Zabudnite na predsudky, radšej čítajte náš blog, kde sa dozviete, aké sú 4 najväčšie výhody outdoorovej reklamy oproti ostatným typom médií. Dnes, kedy sa väčšina marketingových stratégii sústredí na […]
-
Les meilleures séries sur les casinos et les jeux d’argent
15. 03. 2017Il existe plusieurs séries différentes sur les casinos et les jeux d’argent, et la les meilleurs se concentrent sur les activités illégales qui se produisent dans les casinos. Dans Breaking Vegas, les téléspectateurs découvrent les tricheurs, les escrocs et les menteurs, qui utilisent les dernières techniques pour gagner de l’argent. Il existe également des épisodes […]
-
KOĽKO STOJÍ BILLBOARDOVÁ A BIGBOARDOVÁ KAMPAŇ?
8. 03. 2017Plánujete billboardovú alebo bigboardovú kampaň a nemáte predstavu s akými nákladmi môžete počítať pri jej realizácii? S touto otázkou sa často stretávame od našich klientov aj u nás v EUNICA MEDIA, s.r.o., a preto sme sa rozhodli v tomto článku rozpísať fakty, ktoré vám pomôžu nájsť odpoveď. Podľa našich skúseností sme sa zamerali na menšie firmy, ktoré pôsobia lokálne. Tri základné prvky, ktoré […]
-
POZNÁTE MATERIÁLY, NA KTORÝCH HVIEZDIA VAŠE KAMPANE?
20. 02. 2017Keď hovoríme o vonkajšej reklame, máme predovšetkým na mysli veľkoplošnú reklamu v podobe bannerov, billboardov, bigboardov, megaboardov, či rôznych reklamných tabúľ, pútačov, štítov, transparentov a pod., s ktorými sa stretávame vonku na ulici, pri cestách, na budovách, a ktoré vám vie zabezpečiť aj naša spoločnosť EUNICA MEDIA. Existuje množstvo druhov prevedení, o ktorých sa môžete dočítať na našom […]
-
POZNÁTE SVOJU CIEĽOVÚ SKUPINU?
5. 02. 2017Nemáte jasne definovanú cieľovú skupinu alebo sa trápite čo pri jej určení treba zohľadniť? Vedenie akýchkoľvek reklamných aktivít bez určenia cieľového publika nedáva zmysel. Ak potrebujete poradiť v tejto otázke, prečítajte si náš blog. Cieľovou skupinou je skupina ľudí definovaných podľa prísne stanovených kritérií. Patrí sem napr. vek, bydlisko, vzdelanie, príjem a pod. Rovnako je potrebné cieľovú […]