• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

Druhá vlna, čo ďalej? Nezostať neviditeľný!!!
29. 10. 2020

014059539-300x150

A máme to tu…situácia sa opakuje, druhá vlna koronavírusu je tu a čo ďalej…?

Ako kríza pokračuje, podniky prechádzajú v  marketingových stratégiách do karanténneho režimu. Vykonané boli menšie alebo väčšie zmeny v prevádzkových hodinách, v komunikácii so zákazníkmi, v rozdelení rozpočtu a plánovaní.

Ako svet reklamy reaguje na túto situáciu? Poučení už sme z prvej vlny. Najtypickejšíe marketingové stratégie koronavírusu sú online obchod, s tým súvisiace zlepšujúce sa služby dodania a platieb.  V obsahu reklamy sú to sociálne a charitatívne kampane, podpora, spolupráca.

Od aktualizácií loga až po epizódy na YouTube týkajúce sa umývania rúk deklarujú komerčné značky a mimovládne organizácie svoje spoločenské povedomie a podporujú sebaizoláciu a režim #stayhome.

Za posledný mesiac sme videli veľa kreatívnych plagátov a reklám týkajúcich sa COVID-19 a karantény. Mnohé z nich sú výsledkom spolupráce s kreatívnymi reklamnými agentúrami, ktoré využili túto situáciu na to, aby sa ich mená dostali na verejnosť. A pre samotné značky je taký marketing značky skvelým posilňovačom reklamy a uznania. Hlavne, NEZOSTAŤ NEVIDITEĽNÝ!!!

#Umenie v karanténe od Loomy pre Ministerstvo kultúry a informačnej politiky Ukrajiny

image3

#Bezpečný životný štýl TBWA pre spoločnosť Nissan

image28

#Stay Home inštrukcie od spoločnosti McCann Tel-Aviv pre IKEA Izrael

image23

#Dodržujte vzdialenosť od Národného parku Južná Austrália

image5

#Aj jednoduchý vírus ťa môže stáť život od AKSigorta Poistenie

image25

#Je čas vyrovnať krivky pre Gold’s posilňovňu od Miami Ad School

image10 (1)

Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!

Kontaktný formulár:

potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov