A máme to tu…situácia sa opakuje, druhá vlna koronavírusu je tu a čo ďalej…?
Ako kríza pokračuje, podniky prechádzajú v marketingových stratégiách do karanténneho režimu. Vykonané boli menšie alebo väčšie zmeny v prevádzkových hodinách, v komunikácii so zákazníkmi, v rozdelení rozpočtu a plánovaní.
Ako svet reklamy reaguje na túto situáciu? Poučení už sme z prvej vlny. Najtypickejšíe marketingové stratégie koronavírusu sú online obchod, s tým súvisiace zlepšujúce sa služby dodania a platieb. V obsahu reklamy sú to sociálne a charitatívne kampane, podpora, spolupráca.
Od aktualizácií loga až po epizódy na YouTube týkajúce sa umývania rúk deklarujú komerčné značky a mimovládne organizácie svoje spoločenské povedomie a podporujú sebaizoláciu a režim #stayhome.
Za posledný mesiac sme videli veľa kreatívnych plagátov a reklám týkajúcich sa COVID-19 a karantény. Mnohé z nich sú výsledkom spolupráce s kreatívnymi reklamnými agentúrami, ktoré využili túto situáciu na to, aby sa ich mená dostali na verejnosť. A pre samotné značky je taký marketing značky skvelým posilňovačom reklamy a uznania. Hlavne, NEZOSTAŤ NEVIDITEĽNÝ!!!
#Umenie v karanténe od Loomy pre Ministerstvo kultúry a informačnej politiky Ukrajiny
#Bezpečný životný štýl TBWA pre spoločnosť Nissan
#Stay Home inštrukcie od spoločnosti McCann Tel-Aviv pre IKEA Izrael
#Dodržujte vzdialenosť od Národného parku Južná Austrália
#Aj jednoduchý vírus ťa môže stáť život od AKSigorta Poistenie
#Je čas vyrovnať krivky pre Gold’s posilňovňu od Miami Ad School
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!