• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

FIRMA BEZ REKLAMY?
16. 06. 2017

Podnikanie bez reklamy je ako dom bez strechy. Viete si predstaviť, že bývate pod holým nebom? Ak ste dobrodruhovia alebo romantici, určite máte v hlave idylický pohľad na krásne hviezdy a teplú letnú noc, ale späť do reality. Každá hviezda raz zhasne a aj letný večer sa čoskoro zmení na sychravú noc. A to už nie je také príjemné, však?

Ak sa chcete postarať o to, aby hviezda vašej firmy žiarila čo najdlhšie, dbajte hneď od jej založenia na kvalitný marketing.

Prvý krok, ktorý má vo vašej spoločnosti vplyv na jej úspech je jasná firemná identita a poslanie firmy, ktorá by mala byť výsledkom vašej vízie a misie. Stanovenie identity a poslania vašej firmy je úvodnou úlohou, s ktorou sa pri zakladaní firmy boríte, budete boriť alebo ste sa borili. Myslite na to, že ich pointa by mala byť premietnutá aj v jej vizuálnom obraze, s ktorým sa budú denno-denne stretávať vaši zamestnancami, vy, externí spolupracovníci a v neposlednom rade klienti a verejnosť.

Pri ich riešení si odpovedzte na tieto základné otázky:fotka8

1. Prečo ste si založili firmu?

2. Čo bol pre Vás impulz?

3. S akou predstavou začínate a aká je vaša predstava o ďalšej budúcnosti firmy?

4. Má vaša služba alebo produkt pozitívne ladenie? Prečo má zákazník prísť k vám a nie ku konkurencii?

V prípade, že vaše odpovede sú jasné, sú premietnuté v poslaní firmy, vo vízii a misii, nezabudnite zvoliť vhodný spôsob ich prezentácie a komunikácie s verejnosťou. Nepodceňte investíciu do prípravy dizajn manuálu, propagačných materiálov, pretože to sú drobnosti, ktoré v ľuďoch vyvolávajú prvé emócie pri kontakte s vašou firmou.

Naša ďalšia rada znie: nesnažte sa na jeden krát predať všetko a každému. Plánujte si marketing vopred a využívajte ho dlhodobo. Kde začať? Premyslite si členenie – tzv. segmentáciu. Efektívne rozvrhnutá reklama vytvára ideálne podmienky pre dobré nastavenie i jednoduchú prezentáciu vašej reklamy.

BRATISLAVA - FASÁDA

Máte  definované poslanie – vašu firemnú identitu, produkt alebo službu, ktorej veríte a neviete čo ďalej? Ak hľadáte efektívne možnosti propagácie vašej firmy, služieb a produktov, prečítajte si náš blog, kde nájdete 5 tajomstiev úspešnej reklamnej kampane.

Eunica Media, s.r.o. © 2016