• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

Hľadáte odpoveď na otázku čo je BILLBOARD, BIGBOARD, MEGABOARD, CITYLIGHT, MINIBOARD alebo SKATEBOARD?
24. 04. 2017

Chcete „reklamovať“, ale neviete sa rozhodnúť pre správnu formu vášho reklamného pútača? Dokonca poznáte ich názvy, ale v konečnom dôsledku máte vo všetkých tých „boardoch“ chaos? V dnešnom článku vám predstavíme možnosti outdoorovej reklamy a pokúsime sa vám vysvetliť a jasne zadefinovať ich funkcie pre rôzne druhy cielenia vašich kampaní.

Miniboard

Čo je malé, to je dobré. Toto pravidlo určite platí aj pri reklamnej ploche veľkosti 290x148cm. Tipovali by ste iný názov ako miniboard? Určite nie. Miniboardy sú reklamné plochy umiestnené na dobre viditeľných častiach ulíc, napr. na oploteniach. Výhodou je možnosť atypického tvaru a rozmeru v závislosti od požiadaviek klienta a možností umiestnenia.

Billboard

Stará dobrá klasika, ktorá položila základ outdoorovej reklamy. Ak chcete využiť reklamnú plochu 3x6m naozaj efektívne, snažte sa na vašu billboardovú kampaň vymyslieť vtipný slogan alebo pôsobivý vizuál. Nezabudnite na vašu cieľovú skupinu! Ak prostredníctvom vašej kampane cielite na ľudí, ktorí sa pohybujú prevažne pešo alebo na bicykloch, určite je zo všetkých reklamných pútačov billboard tá najsprávnejšia voľba.

Chcete vytŕčať z davu a uverejniť veľkú reklamu? Dajte prednosť bigboardom a megaboardom.

BigboardDSC_0891

Statnými chlapmi v oblasti outdoorovej reklamy sú hlavne bigboardy. Bigboard je efektívnym medzistupňom medzi malými billboardami a veľkými megaboardami, s vynikajúcim pomerom cena/výkon. Je ideálny pre dlhotrvajúce kampane, uvedenie nového produktu na trh alebo vybudovanie imidžu firmy. Bigboardy bývajú najčastejšie umiestnené na dobre viditeľných miestach, na hlavných ťahoch ciest a dialníc. Ak chcete osloviť prevažne ľudí na „cestách“ odporúčame vám investovať do bigboardovej kampane. Prečo? Lebo za sedem sekúnd pozornosti vodiča na rozmere 9,6×3,6m, dokážete povedať naozaj veľa!

MegaboardZA 002_MBG

Chystáte masovú kampaň, ktorou chcete ohúriť naozaj každého? Chcete vašim produktom alebo službou spustiť lavínu reakcií a reklamu, ktorú budú prirovnávať k reklamám na TIMES SQUARE? Áno? V tomto prípade vám neostáva nič iné, len objednať si najväčšieho fešáka o rozmere 16x9m menom MEGABOARD. Najčastejšie sa využíva pri masových a dlhodobých imidžových kampaniach veľkých značiek.

CITYLIGHT

Chcete zasiahnuť špecifickú cieľovú skupinu? Ľudí, ktorí sa pohybujú na peších zónach, v blízkosti zastávok a nákupných centier? Odporúčame vám obľúbený reklamný nosič Citylight. Citylighty sa nachádzajú v interiéri aj v exteriéri. Kvôli svojej veľkosti a vnútornému podsvieteniu sú citylighty efektívne najmä pri propagácii nápojov, alkoholu, módnych značiek a telekomunikačných služieb. Sú skvelým osviežením mestskej architektúry a rovnako priestorov budov, kde upútajú vašu cieľovú skupinu.

A skateboard?

Ten sa hodí na relax, do auta, do tašky alebo si ho zabaľte na dovolenku, keď budete prechádzať okolo veľkého počtu outdoorovej reklamy.

Klienti si môžu v dnešnej dobe vybrať naozaj z veľkého množstva vonkajšej reklamy a z rôznych foriem reklamných plôch. A slovo na záver od nás EUNICA MEDIA, s. r. o.- ak si neviete poradiť so svojou kampaňou alebo vybrať vhodný typ reklamného pútača, neváhajte nás kontaktovať a my vám na základe skúseností a dlhoročného pôsobenia na trhu uľahčíme výber plochy. KONTAKT

Eunica Media, s.r.o. © 2016