Ako využiť túto absolútne novú situáciu s pandémiou na svoju propagáciu?
S originálnym kontextom outdoorovej reklamy prišla kanadská poisťovňa Mosaic. Čierny humor srší z jej billboardov na diaľku. Všetko s podtextom, “už je toho priveľa”.
Vo všeobecnosti poisťovne lákajú klientov na serióznosť pri vybavovaní poistných udalostí, prípadne na hrozby číhajúce všade okolo nás. Poisťovňa Mosaic vytŕča z radu svojou grafikou “Chráňte sa pred rokom 2020″, ktorý upevňuje apokalyptickými scenármi a hororovými hrozbami.
Pritom ale neprekračuje hranicu únosnosti. Aj keď v tomto roku je dovolené takmer všetko…
Čudné veci sa dejú.
Vždy príde nový rok. Určite?
Snáď tento rok skončí pred vami.
Už nás neprekvapí ani apokalypsa zombie.
„(Poisťovňa) Mosaic Life nás požiadala, aby sme jej pomohli zaujať mileniálov na životné poistenie. Rok 2020 je bez akýchkoľvek pochýb tým najbláznivejším rokom, ktorý ktokoľvek z nás prežil. Práve z toho dôvodu sme sa rozhodli oprieť o nečakané a bizarní veci, ktoré sa okolo nás dejú. “ vyjadrenie z agentúry Conflict.
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!