• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

INŠPIRÁCIA: CHRÁŇTE SA PRED ROKOM 2020
29. 09. 2020

014059539-300x150

Ako využiť túto absolútne novú situáciu s pandémiou na svoju propagáciu?

S originálnym kontextom outdoorovej reklamy prišla kanadská poisťovňa Mosaic. Čierny humor srší z jej billboardov na diaľku. Všetko s podtextom, “už je toho priveľa”.

Vo všeobecnosti poisťovne lákajú klientov na serióznosť pri vybavovaní poistných udalostí, prípadne na hrozby číhajúce všade okolo nás. Poisťovňa Mosaic vytŕča z radu svojou grafikou “Chráňte sa pred rokom 2020″, ktorý upevňuje apokalyptickými scenármi a hororovými hrozbami.

Pritom ale neprekračuje hranicu únosnosti. Aj keď v tomto roku je dovolené takmer všetko…

zzj_mosaic_life_insurace_1

Čudné veci sa dejú.

zzj_mosaic_life_insurace_2

Vždy príde nový rok. Určite?

zzj_mosaic_life_insurace_3

Snáď tento rok skončí pred vami.

zzj_mosaic_life_insurace_5

Už nás neprekvapí ani apokalypsa zombie.

„(Poisťovňa) Mosaic Life nás požiadala, aby sme jej pomohli zaujať mileniálov na životné poistenie.  Rok 2020 je bez akýchkoľvek pochýb tým najbláznivejším rokom, ktorý ktokoľvek z nás prežil. Práve z toho dôvodu sme sa rozhodli oprieť o nečakané a bizarní veci, ktoré sa okolo nás dejú. “ vyjadrenie z agentúry Conflict.

Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!

Kontaktný formulár:

potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov