Reklamná agentúra výrobcu ochranných prostriedkov na drevo využila outdoorovú reklamu, aby demonštrovala výnimočné vlastnosti ponúkaného produktu, naozaj zaujímavo.
Ochrana dreva dáva vonkajším dreveným plochám krásny, prirodzený strieborno-šedý odtieň a chráni ich počas dvanástich rokov. Je to taktiež 100% ekologicky šetrné – čo je revolučné.
Ale tvrdenie o dvanásťročnej ochrane je príliš dobré na to, aby to bola pravda… Poslaním reklamy je dokázať, že je to reálne. Vytvorili tak billboard vyrobený z reálnych tabúľ Sioo: x a na dvanásť rokov rezervovali billboard v Malmö vo Švédsku.
Text na billboarde je : “Toto je najnudnejší billboard na svete” :-)
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!