Aj v outdoorovej reklame vedia organizácie a firmy poukázať na problémy súčasnej doby a spoločnosti. Kampane vedia byť nápadité a zároveň vedia zamraziť svojim obsahom.
Dove – Courage is Beautiful (Odvaha je Krásna)
Zlatý lev Cannes Lions 2020/2021
Na začiatku pandémie chcel Dove podporiť statočnosť zdravotníckych pracovníkov v prvej línii. Fotografi však logicky nemali prístup do nemocníc. Toto obmedzenie viedlo k riešeniu: použiť fotografie „selfie“, ktoré zdravotníci zdieľali na svojich osobných účtoch na sociálnych médiách. Ich fotky so surovou, nedotknutou autenticitou sprostredkovali fyzické a duševné následky pandémie.
Pri hľadaní hashtagov na rôznych sociálnych platformách našli osobné obrázky skutočných zdravotníckych pracovníkov a potom ich pozvali k spolupráci. V spolupráci s nemocnicami v USA, Rusku, Španielsku a Južnej Afrike zhromaždili údaje o zmenách pracovníkov, zakúpili outdoorové médiá v blízkosti najpostihnutejších nemocníc, aby kampaňou podporili zdravotníkov, keď začínali alebo končili svoje pracovné zmeny, čo dávalo pracovníkom v prvej línii dávku povzbudenia pokračovať v záchrane životov.
Agentúra a účastník súťaže: Ogilvy London
Zlatý lev Cannes Lions 2020/2021
” 7 princípov. Ľudskosť, nestrannosť, neutralita, nezávislosť, dobrovoľná služba, jednota a svetovosť. Vďaka týmto siedmim jednoduchým slovám rastieme a naša práca nie je len obyčajnou prácou, ale poslaním.”
Jedným zo zmyslov Červeného kríža je zabrániť a zmierniť ľudské utrpenie tvárou v tvár všetkým núdzovým situáciám. Keď nastanú ľudské krízy a všetci utekajú preč, Červený kríž beží oproti kríze. Táto kampaň demonštruje „mocne a jednoducho“ vplyv pomoci Červeného kríža na ľudí na celom svete.
Agentúra a účastník súťaže: Arnold Worldwide Boston
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii