• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

Inšpirácie z kreatívneho festivalu Cannes Lions 2020/2021
5. 10. 2021

014059539

Aj v outdoorovej reklame vedia organizácie a firmy poukázať na problémy súčasnej doby a spoločnosti. Kampane vedia byť nápadité a zároveň vedia zamraziť svojim obsahom.

 

Dove – Courage is Beautiful (Odvaha je Krásna)

Zlatý lev Cannes Lions 2020/2021

Na začiatku pandémie  chcel Dove podporiť statočnosť zdravotníckych pracovníkov v prvej línii. Fotografi však logicky nemali prístup do nemocníc. Toto obmedzenie viedlo k riešeniu: použiť fotografie „selfie“, ktoré zdravotníci  zdieľali na svojich osobných účtoch na sociálnych médiách. Ich fotky so surovou, nedotknutou autenticitou sprostredkovali fyzické a duševné následky pandémie.

Pri hľadaní hashtagov na rôznych sociálnych platformách našli osobné obrázky skutočných zdravotníckych pracovníkov a potom ich pozvali k spolupráci. V spolupráci s nemocnicami v USA, Rusku, Španielsku a Južnej Afrike zhromaždili údaje o zmenách pracovníkov, zakúpili outdoorové médiá v blízkosti najpostihnutejších nemocníc, aby kampaňou podporili  zdravotníkov, keď začínali alebo končili svoje pracovné zmeny,  čo dávalo pracovníkom v prvej línii dávku povzbudenia pokračovať v záchrane životov.

Agentúra a účastník súťaže: Ogilvy London

DOVE-Courage-Is-Beautiful-OGILVY-Cannes-Lions-2020-Supporting-Content-from-The-Work-705074-17122908-1024x658       DOVE-Courage-Is-Beautiful-OGILVY-Cannes-Lions-2020-Supporting-Images-from-The-Work-705074-17140447-1024x640

RED CROSS – Zimbabwe / Vietnam

Zlatý lev Cannes Lions 2020/2021

” 7 princípov. Ľudskosť, nestrannosť, neutralita, nezávislosť, dobrovoľná služba, jednota a svetovosť.  Vďaka týmto siedmim jednoduchým slovám rastieme a naša práca nie je len obyčajnou prácou, ale poslaním.”

Jedným zo zmyslov Červeného kríža je zabrániť a zmierniť ľudské utrpenie tvárou v tvár všetkým núdzovým situáciám. Keď nastanú ľudské krízy a všetci utekajú preč, Červený kríž beží oproti kríze. Táto kampaň demonštruje „mocne a jednoducho“ vplyv pomoci Červeného kríža na ľudí na celom svete.

Agentúra a účastník súťaže: Arnold Worldwide Boston

redcross_1       redcross-_2

Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii

Kontaktný formulár:

potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov