• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

KOĽKO STOJÍ BILLBOARDOVÁ A BIGBOARDOVÁ KAMPAŇ?
8. 03. 2017

Plánujete billboardovú alebo bigboardovú kampaň a nemáte predstavu s akými nákladmi môžete počítať pri jej realizácii? S touto otázkou sa často stretávame od našich klientov aj u nás v EUNICA MEDIA, s.r.o., a preto sme sa rozhodli v tomto článku rozpísať fakty, ktoré vám pomôžu nájsť odpoveď. Podľa našich skúseností sme sa zamerali na menšie firmy, ktoré pôsobia lokálne.

Tri základné prvky, ktoré ovplyvňujú vaše náklady na vonkajšiu reklamu sú:bg2 detail

Každý z týchto prvkov má významný vplyv na náklad, a preto si v článku nižšie budeme bližšie rozoberať jednotlivé položky.

Umiestnenie reklamy

 V tomto prípade sa bavíme viac o strategickom bode ako o nákladovom, nakoľko viac ako od finančného budgetu, záleží od času vášho plánovania. Väčšina našich outdoorových plôch nemá svoju cenu len v závislosti od ich umiestnenia, ale ak máte záujem o konkrétnu plochu na frekventovanom mieste, odporúčame vám informovať sa o dostupnosti plochy v dostatočnom časovom predstihu, nakoľko bývajú najrýchlejšie obsadené. POZOR – nezameriavajte vašu pozornosť len na celkovú návštevnosť, ale zamyslite sa hlavne nad pohybom vašich potenciálnych klientov.  V prípade, že sa váš produkt alebo vašu službu oplatí propagovať aj na menej frekventovaných miestach, môžete využiť našu službu LAST MINUTE /posledné pracovné dni v mesiaci/, kedy vám vieme na voľné plochy poskytnúť zľavu.

Formát a veľkosť reklamy

Vonkajšia reklama dokáže rozlíšiť množstvo médií, často s univerzálnou veľkosťou a s cieľom dostať do povedomia váš produkt, službu alebo akciu. Najpopulárnejšie sú billboardy a bigboardy,  ktoré považujeme u nás za najvyužívanejšiu formu OUTDOOROVEJ reklamy. Ak si chcete prečítať všetky formy vonkajšej reklamy, ktoré ponúka spoločnosť EUNICA MEDIA, kliknite si na náš nedávny blog- Hľadáte odpoveď na otázku čo je to BILLBOARD, BIGBOARD, MEGABOARD, CITYLIGHT, MINIBOARD alebo SKATEBOARD?. Pri kalkulácii nákladov treba počítať v prvej fáze aj s cenou za materiál, na ktorej bude vaša kampaň zobrazená. Pri dlhodobejších kampaniach vám odporúčame odolnejšie materiály, aby ostala zachovaná vysoká kvalita po celý čas prenájmu. Ak chcete získať prehľad v cenách jednotlivých plôch, kontaktujte nás a radi vám pošleme základný cenník- KONTAKT.

Dĺžka reklamnej kampane

Expozičná doba má veľký význam pri oceňovaní vonkajšej kampane. Základný princíp, akým funguje väčšina reklamných agentúr, je ponúknuť nižšiu cenu za prenájom na dlhšie časové obdobie. Zároveň počas dlhšej doby vašej kampane zasiahnete väčšie množstvo ľudí a tým dosiahnete vyššiu efektivitu. Rovnako pri dlhodobom prenájme nemusíte investovať do ďalšej tlače a inštalácie.

Ak zhrnieme vyššie uvedené príklady, možno vyvodiť záver, že odpoveď na otázku: koľko stojí billboardová a bigboardová kampaň je zložitejšia.  Všetko závisí od umiestnenie reklamy, veľkosti reklamy a dĺžky prenájmu. V prípade, že vaša kampaň prinesie dobrý výsledok a ako inzerent získate nových zákazníkov, znamená to, že vaša investícia bola na správnom mieste. Ak máte záujem o viac informácii, neváhajte nás kontaktovať a my vám radi pripravíme ponuku šitú na mieru.

Eunica Media, s.r.o. © 2016