• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

KOMBINUJTE, MIXUJTE
19. 02. 2018

014059539
Otázka na telo. Ak vás niekto požiada, aby ste mu povedali konkrétnu reklamu,  je pravdepodobné, že si spomeniete na niečo, čo ste videli v televízii, alebo niečo, čo vyskočilo na vás v reálnom svete. Možno nejaká tajomná reklama, niečo ako nedávny „George“ alebo vianočná Kofola. Naopak, pravdepodobne to nebude nič zo sveta online. Prečo?  Lebo bannerové reklamy na internete sú tak časté, že zostávajú v pamäti zriedka.

Tak prečo nedigitálna reklama stagnovala v posledných niekoľkých rokoch, keď boli výdavky na online reklamu stratosferické? No, veľa z toho bolo spôsobené zmenou správania ľudí a jednoduchším prístupom k technológiám. Taktiež v online inzercii je oveľa jednoduchšie analyzovať výsledky, pretože získate presné čísla o tom, koľko ľudí videlo a kliklo na vašu reklamu. Je ťažšie určiť interakciu s reklamami vo vonkajšom prostredí.

V poslednej dobe sa však tento trend mení. Inzerenti sa snažia rozšíriť svoje stratégie, kombinujú, mixujú a vonkajšie reklamy sa vracajú.

Je to o fyzickom, vonkajšom priestore, ktorý povzbudzuje kreatívne mysle. Vďaka on-line reklame je síce veľa priestoru na inovácie, ale vždy im chýba kontext a potenciál pevnej vonkajšej reklamnej kampane. A ak pridáte nejaký zážitok, povedomie o Vás vzrastie raketovou rýchlosťou.

Niektoré nedávne príklady tohto prepojenia. Reebok uviedol kampaň  v Štokholme, kde umiestnili billboard na jednej z najrušnejších ulíc so zabudovaným rýchlomerom. Ak ste prebehli okolo rýchlosťou 17 km/hodinu, získali ste bezplatne pár najnovších bežeckých tenisiek  značky Reebok. Je to jednoduchý koncept, ktorý ale bolo možné realizovať  iba vonku a vytvoril obrovský ohlas značky.

Alebo  Danone kampaň, v ktorej sa menil billboard na základe rýchlosti dopravy. Podľa dopravných správ boli pripravené štyri rôzne image a tie sa menili.  Keď bola zápcha, ukázal sa
niekto, kto čaká v premávke a vyzerá znudene. Ak bola doprava plynulá, zobrazil sa niekto, kto si v aute vylial kávu. Veľmi nápadité a priamo súvisiace s publikom.
DDB108_To_Roads_3kph_858x242 DDB108_To_Roads_Coffee_858x242
DDB108_To_Roads_Countdown1_858x242 DDB108_To_Roads_NoFastWay_858x242
Toto všetko je skvelá kombinácia využívania nových technológií, špecifických vonkajších priestorov a kreatívnych nápadov. Mixujte, kombinujte svoje kampane a uvidíte ten nárast potenciálu svojej reklamnej kampane!

Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!

Kontaktný formulár:

potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov