• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

POZNÁTE MATERIÁLY, NA KTORÝCH HVIEZDIA VAŠE KAMPANE?
20. 02. 2017

Keď hovoríme o vonkajšej reklame, máme predovšetkým na mysli veľkoplošnú reklamu v podobe bannerov, billboardov, bigboardov, megaboardov, či rôznych reklamných tabúľ, pútačov, štítov, transparentov a pod., s ktorými sa stretávame vonku na ulici, pri cestách, na budovách, a ktoré vám vie zabezpečiť aj naša spoločnosť EUNICA MEDIA. Existuje množstvo druhov prevedení, o ktorých sa môžete dočítať na našom blogu.

DSC_0598

BBS papier

BBS PAPIER

BBS je skratka Back Blue Side – billboardový papier so zadnou modrou stranou, ktorá zabraňuje presvitaniu podkladu. Ide o materiál, ktorý sa používa najčastejšie pre billboardové kampane na kratšie obdobie.

C

PVC banner

PVC banner – plachta  /tzv. Frontlit/

Matný liaty PVC banner je určený na miesta s vysokými nárokmi na pevnosť. PVC zaručuje perfektný výsledok vytlačených výstupov a vysoko kvalitnú reprodukciu farieb. Pozor, FRONTLIT nie je priesvitný, preto v tomto prípade je možné len predné nasvietenie plochy. Pre ľahkú montáž zabezpečujeme kovové alebo plastové oká.

fasáda BB

Fólia

FÓLIA

Pre dlhodobé reklamné kampane (cca do 1/2 roka) je vhodným materiálom na billboard samolepiaca fólia. Okrem dlhodobých kampaní sa používa aj na kovové billboardy.

MESH /sieťovina/

Sieťovaný materiál MESH je určený na miesta, kde je nutné zachovať vizuálnu priehľadnosť, napríklad tam, kde je reklama vystavená extrémnym poveternostným podmienkam alebo je reklamná plocha pred oknami. V materiáli sú vysekané malé otvory, ktoré MESHU zaručujú veľmi nízky odpor vetra a tiež malú hmotnosť hotového výrobku. Aj v tomto prípade zabezpečujeme pre lepšiu montáž kovové alebo plastové oká. Najčastejšie sa sieťovina využíva pri výrobe veľkoformátových reklám a býva umiestnená na stenách veľkých budov.

bratislava2

MESH

Blockout

Vysokopevný, liaty PVC banner s nepriehľadnou čiernou farbou, ktorá zaručuje 100% nepriehľadnosť. Tento typ materiálu je určený ako pre interiérové, tak aj pre exteriérové reklamné systémy, kde je potrebná práve neprehľadnosť materiálu. V prípade blockoutu môžete využiť obojstrannú tlač.

Predtým, ako bude vaša reklamná kampaň spustená u nás, musíte poslať tlačový súbor vo formáte  .CDR, .EPS alebo .PDF v krivkách a so špecifikáciou farieb v režime CMYK. Formát vašej grafiky záleží od typu vami zvoleného reklamného systému. Podľa vášho výberu vám zašleme technické požiadavky. Ak chcete zvoliť kreatívnu a umeleckú formu reklamy, zaujímavou formou je aj maľovanie grafiky priamo na fasádu.

Výhodou vonkajšej reklamy je, že môže osloviť množstvo ľudí a vyvoláva dojem, že firma, ktorá sa takto prezentuje, je úspešná, profesionálna a rozhodne nie malá. Ak zatiaľ nemáte skúsenosti s outdoorovou reklamou, neváhajte nás kontaktovať ohľadom bližších informácií.

Eunica Media, s.r.o. © 2016