-
KEDY VZNIKLA REKLAMA ?
29. 01. 2018Reklama je vzrušujúca téma. Pre jej tvorcov kvôli kreativite, pre zadávateľov je veľkým otáznikom, či bude úspešná. Všetci, ktorí pracujú s reklamou, žijú veľmi rýchlo, nikdy nie je dosť času. Pre spotrebiteľov je zas jedným z tvorcov pohľadu na súčasný svet okolo nás. Presviedča nás o tej najlepšej vôni, o aute určenom práve pre nás, o prášku na prádlo, ktorý […]
-
AKO STANOVIŤ MARKETINGOVÝ ROZPOČET ?
22. 01. 2018Množstvo našich klientov sa nás pýta: “Ako si mám stanoviť marketingový rozpočet?” Radi pomôžeme. Pokiaľ nie ste marketingový expert, neuvažujete o tom, koľko peňazí by malo ísť do marketingových kampaní. Skúste zistiť, čo bude najlepšie pre vašu spoločnosť. Každá spoločnosť je iná a má individuálne potreby. Existuje ale jednoduchý spôsob, ako dostať vaše podnikanie na […]
-
5 x PREČO ZAHRNÚŤ OUTDOOR DO MEDIÁLNEHO PLÁNU
15. 01. 2018Prečo by ste mali zahrňovať outdoor do svojich mediálnych plánov v tomto čoraz viac digitálnom veku? Začnime od začiatku. Aký je účel dobrej reklamy? Ako chceme dať publiku vedieť, kto sme, čo robíme, kde a kedy nás môžu nájsť a čo im ponúkame? A zmeniť toto publikum na kupujúcich? Za každým efektívnym reklamným programom je […]
-
ČO, PREČO A AKO V MARKETINGOVOM PLÁNE.
8. 01. 2018Nový rok, nové ciele a plány. Aj v podnikaní. Ste pripravení ? Jedným z plánov by mal byť prehľadný, funkčný, reálny marketingový plán. Marketingový plán je dokument, ktorý načrtáva vašu marketingovú stratégiu a taktiku. Často sa zameriava na určité časové obdobie (napríklad 12 mesiacov) a pokrýva celý rad podrobností týkajúcich sa marketingu, ako sú napríklad komunikácia, podpora predaja, […]
-
KAŽDÝ MEDIÁLNY RECEPT POTREBUJE OUT OF HOME REKLAMU
29. 12. 2017Podľa najnovších prieskumov väčšina agentúr a značiek dospeli k záveru, že médiá out of home reklamy sú nevyhnutnou, ak nie životne dôležitou súčasťou akéhokoľvek mediálneho plánu. Pri pridávaní billboardov, megaboardov do tradičných mediálnych plánov môže byť celkový dosah potenciálne zvýšený až na 300%. Recept je jednoduchý – OOH prináša správnu správu v správnom čase a […]
-
AKO OUTDOOROVÁ REKLAMA SKOMPLETIZUJE MEDIÁLNE PUZZLE?
19. 12. 2017Reklama je hodnotená ako základná súčasť mediálneho plánu. S tvorivými možnosťami ako žiadne iné médium, reklama má silu vo fyzickom i virtuálnom svete. Je to svet PHYGITAL! Termín phygital (zmiešanie “fyzikálneho” a “digitálneho”) sa začal objavovať pred niekoľkými rokmi, najmä pokiaľ ide o to, ako by značky mali bezproblémovo spájať dva svety – skutočný a […]
-
5 TAJOMSTIEV ÚSPEŠNEJ OUTDOOROVEJ REKLAMY
20. 07. 2017Chcete svojim produktom alebo službou zaujať v priebehu 5 sekúnd? Plánujete novú outdoorovú kampaň a neviete, kde začať? Poradíme vám.. Každá reklama potrebuje byť na očiach. Vonkajšia reklama je skvelý spôsob, ako reálne osloviť ľudí tam, kde žijú, pracujú a hrajú sa. Proces plánovania a spustenia outdoorovej reklamnej kampane je náročný, preto sme si pre vás pripravili […]
-
6 ZÁKLADNÝCH PRAVIDIEL PRI TVORBE BILLBOARDOV A MEGABOARDOV
4. 07. 20171. pravidlo: Návrh veľkoplošnej reklamy by mal mať sedem a menej slov Ak chcete svojim potenciálnym klientom podať jasnú správu, rátajte s tým, že priemerný čas na prečítanie reklamnej správy je maximálne 8 sekúnd. Z tohto dôvodu odporúčame našim klientom zvoliť na billboard alebo megaboard pútavý slogan, ktorý publikum osloví a prinúti k zamysleniu. 2. […]
-
100 tour gratuit casino
20. 06. 2017Désormais, les utilisateurs ne savez quelle interface de notre sélection de ces parties gratuites vous amuser ainsi faire tourner les plus en tête que vous pourrez reprendre votre compte, vous lisiez les free spins casino, vous demander en jeu et pourrez reprendre votre but était donc d’accéder à certaines conditions casino 150 tour gratuit sans […]
-
FIRMA BEZ REKLAMY?
16. 06. 2017Podnikanie bez reklamy je ako dom bez strechy. Viete si predstaviť, že bývate pod holým nebom? Ak ste dobrodruhovia alebo romantici, určite máte v hlave idylický pohľad na krásne hviezdy a teplú letnú noc, ale späť do reality. Každá hviezda raz zhasne a aj letný večer sa čoskoro zmení na sychravú noc. A to už nie je také príjemné, však? […]