Už rok je našim každodenným spoločníkom, predmetom diskusií, správ, článkov. Známy neznámy vírus Covid 19…
Ako sa kreatívci vysporiadali s týmto fenoménom v outdoorovej reklame? Pozreli sme sa na zopár vizuálov známych značiek. Obsah reklám už nie je tak priamočiary ako pred rokom, upozorňuje síce na už všeobecne známe opatrenia a nebezpečenstvo vírusu, zároveň ale významne komunikuje značku.
Zároveň ale aj veľké a celosvetovo úspešné značky komunikujú, že outdoor má stále svoje významné miesto v marketingovom mixe.
Zostať doma je tak jednoduché. Just Do It. Nike
Zostať oddelení je najlepším spôsobom ako sa zjednotiť. Coca – Cola
Mám rád rúško, konečne sa môžem porozprávať v pokoji. Twitter
Och nie, nie zas ty. Kým nie je nutné, zostaň doma. MullenLowe
Poďakovanie zdravotníkom. Twitter
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!