• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

Covid 19 a kreatíva značiek v outdoore
4. 03. 2021

014059539-300x150

Už rok je našim každodenným spoločníkom, predmetom diskusií, správ, článkov. Známy neznámy vírus Covid 19…

Ako sa kreatívci vysporiadali s týmto fenoménom v outdoorovej reklame? Pozreli sme sa na zopár vizuálov známych značiek. Obsah reklám už nie je tak priamočiary ako pred rokom, upozorňuje síce na už všeobecne známe opatrenia a nebezpečenstvo vírusu, zároveň ale významne komunikuje značku.

Zároveň ale aj veľké a celosvetovo úspešné značky komunikujú, že outdoor má stále svoje významné miesto v marketingovom mixe.

Nike

Zostať doma je tak jednoduché. Just Do It. Nike

20200322_IMG_2939_3x2

Zostať oddelení je najlepším spôsobom ako sa zjednotiť. Coca – Cola

twitter-ad-2

Mám rád rúško, konečne sa môžem porozprávať v pokoji. Twitter

MULLENLOWE-GROUP-LONDON-OOH-STAY-AT-HOME-WEBSITE-PREVIEW

Och nie, nie zas ty. Kým nie je nutné, zostaň doma. MullenLowe

s3-news-tmp-340598-ooh3--2x1--700

Poďakovanie zdravotníkom. Twitter

Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!

 

Kontaktný formulár:

potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov