Vieme (chceme) šetriť elektrickou energiou?
Zaujímavý nápad: solárny billboard, ktorý generuje 3.4Kw elektrickej energie za deň (za ideálnych podmienok) a prebytkovú energiu posiela späť do siete. V noci je osvetlený “svojou” energie, pri nedostatku čerpá energiu aj zo siete. Napriek tomu, sumárne vyprodukuje viac energie ako spotrebuje, preto “toto nie je billboard. Toto je elektráreň” hlási slogan.
A ďalší nápad: netradične osvetlený reklamný billboard juhoafrickej elektrárne, ktorý vyzýva podnikateľov i jednotlivcov, aby zbytočne nečerpali energiou. Mimochodom, spoločnosť Eskom tiež požiadala obce, aby dobrovoľne vypli vianočné osvetlenie počas sviatkov. Miestni občania to veľmi dobre neprijali…Tento nápad vynikne v noci, nevieme ukázať, ako vyznie počas dňa.
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!