Neklamným znakom blížiacich sa sviatkov jari sú predlžujúce sa dni, spev vtákov, či pomaly sa zobúdzajúca príroda. Naplno nás upozorňujú na blížiace sa sviatky aj obchodné domy plné korbáčov, veľkonočných dekorácií a širokej ponuky dobrých jedál a drinkov. A prečo nevyužiť outdoorovú reklamu na propagáciu veľkonočnej ponuky?
Podľa prieskumov ľudia strávia Veľkonočné sviatky v kruhu rodiny, v prírode, či na jarnej dovolenke. A inovatívni predajcovia tieto sviatky naplno využívajú na prilákanie spotrebiteľov na nákupy do svojich obchodov aj formou kreatívnych billboardov. Pozrite si zopár inšpirácií zo sveta s nami.
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!