Začiatok septembra bol vždy symbolický termín. A teraz, v tomto zamotanom “covidovom” období, o to viac. Školáci nastupujú po polroku do škôl, ekonomika a firmy po prvej vlne a dovolenkovom období reštartujú systémy a spúšťajú fungovanie opäť naplno.
Koronavírus (covid-19) bude mať nepochybne vplyv aj na priemysel vonkajšej reklamy v rámci jednotlivých billbordových a reklamných spoločností. Po prepuknutí prvej vlny množstvo klientov nepredlžovalo objednávky, rušilo rezervácie. Áno, boli sme doma, aby sme sa chránili. Ale toto je už za nami. Ako hovoria najväčší odborníci, covid 19 je tu a my sa musíme naučiť žiť s ním.
Nejde o prvú „pandémiu“ v našich životoch. V 90. rokoch to bola choroba šialených kráv, v rokoch 2002-2004 to bol SARS, v roku 2009 to bola vtáčia chrípka, v rokoch 2014-2016 to bola ebola. Je zrejmé, že koronavírus je rozšírenejší, ale o pár rokov pravdepodobne dôjde k ďalšej pandémii s novým vírusom a koronavírus bude včerajšou správou.
Aj toto prejde … Nezostaňte neviditeľní …
Ukážte svojim klientom, že ste to nevzdali. Už sme opäť mimo svojich domov. Chodíme do škôl, do práce, na výlety. Svojou kreatívou vo vonkajšom prostredí upozorníte na seba, svoje služby, produkty.
Pretože, outdoor je všade prítomný a nedá sa vypnúť.
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!