Na Medzinárodnom festivale tvorivosti v Cannes v apríli 2018 – APN Outdoor – vyhrala v kategórii Outdoor Lions cenu Grand Prix reštaurácia McDonald’s v Kanade.
McDonaldova minimalistická kampaň “Follow The Arches” bola vytvorená kanadskou agentúrou Cossette a bola označená prezidentom zahraničnej poroty Chris Garbuttom (globálnym šéfom tvorby TBWA) ako “čistá a kultová”.
Kampaň bola založená na logu reťazca a smerovala vodičov, aby sledovali krivky písmena M v oblúkoch v smere, kade majú ísť, pomocou správ ako “Next Exit”, “On Your Left” a “Just Missed Us” , aby našli reštauráciu.
“Kampaň od spoločnosti McDonald’s je fantastickým príkladom toho, že menej je niekedy viac. Značka využila svoje ikonické logo na vytvorenie niečoho, čo je okamžite rozpoznateľné, ale nikdy nezverejnilo značku v plnom rozsahu, aby poskytla informatívnu správu. “
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!