• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

Sociálna sieť FACEBOOK. ZLODEJ ČASU ALEBO DOBRÝ KAMARÁT?
24. 05. 2017

Doba sa mení a dnes sa pri prvom stretnutí skôr spýtate- ako sa voláš na FACEBOOKU alebo aké je tvoje telefónne číslo. Dokonca vás už neprekvapí, keď vám príde žiadosť od vašej mamy, od starého otca, učiteľky zo školy alebo kamaráta zo škôlky. Súhlasíte s nami? Aký je váš postoj k sociálnej sieti FACEBOOK? Považujete ho za zlodeja času alebo dobrého kamaráta? Ak je váš postoj skôr negatívny, tak vám v nasledujúcom článku predstavíme jeho pozitívnu stránku, ktorú môžete efektívne využívať aj vo vašej práci.

Fakty o FACEBOOKU

Sociálna sieť FACEBOOK bola založená v roku 2004 a dnes ju využíva viac než 1,5 miliardy aktívnych užívateľov. Ak je vašou cieľovou skupinou v podnikaní celé Slovensko, tak vďaka FACEBOOKU môžete osloviť 200.000 aktívnych užívateľských profilov na SR. A to je celkom slušné číslo, však?

Ako efektívne využívať Facebook na propagáciu produktu alebo služby? Alebo ako využíva FACEBOOK spoločnosť EUNICA MEDIA, s. r. o.?

Sociálna sieť FACEBOOK vám ponúka viacero možnosti, ako dostať do povedomia váš produkt, značku alebo službu. Prvým krokom k začatiu aktivít na FACEBOOKU je vytvorenie užívateľského konta (v prípade, že ste sa doteraz bránili) a vytvorenie FANPAGE stránky, kde budete prezentovať to, čo potrebujete. Chcete sa odlíšiť a dosiahnuť úspech vašej FB komunikácie? Vyskúšajte rady, ktorými sa riadime aj u nás na FB stránke EUNICA MEDIA, s.r.o.

- Pridávajte nový pútavý obsah, aby ste prilákali nových ľudí, ako príklad si môžeme uviesť facebookovú komunikáciu našej spoločnosti EUNICA MEDIA, s.r.o. Keďže sme reklamná agentúra poskytujúca outdoorovú reklamu, využívame fotodokumentáciu ako reklamný nástroj ďalšej propagácie nášho klienta. Samozrejme bezplatne.

- Myslite ako fanúšikovia, zapájajte ich do diania na vašej stránke, pýtajte sa na ich názor.

- FACEBOOK je tiež ideálnou platformou pre ľudí, ktorí sa radi bavia. Ľudia radi súťažia a nemusíte im ani sľubovať veľké ceny, ale postačia drobnosti, ktoré potešia. Využívajte v súťažných otázkach svoj produkt alebo službu, napr. pri firmách propagujúcich predaj kozmetiky – uviesť produkt ktorý sa najviac predal za mesiac máj (nápovedu môžu mať na vašej stránke). Ale pozor- SÚŤAŽE musia byť riadne premyslené a nenútené. Keďže našou hlavnou činnosťou spoločnosti EUNICA MEDIA, s. r. o. je prenájom billboardových a megaboardových plôch, vyskúšali sme súťaž, kde ľudia súťažili o bezplatný prenájom plochy. A štatistiky po súťaži? Ohromujúce.

- Komunikácia – priama, občas vtipná, s dôrazom na informačnú hodnotu. Nezabúdajte, že komunikujete v komunite, kde sa nevyžaduje formálnosť. Prihovárajte sa prirodzene – vašu základňu tvoria reálne profily – reálni ľudia. Formálnosť si môžete odložiť do e-mailovej komunikácie a na web.

FACEBOOK je miestom, kde si môžete dovoliť byť neformálny, ale aj táto komunikácia má svoje základné pravidlá. Efektívna FACEBOOK stratégia spoločnosti EUNICA MEDIA, s. r. o.:

EUNICA_FB

Interakcia užívateľov je najlepším ukazovateľom, ktorý vám napovie, či sa komunikácia na vašej FB stránke uberá správnym smerom alebo nie.  Experimentujte a hlavne nebojte sa zabávať.  Veľa šťastia a aktivity na vašich stránkach praje EUNICA MEDIA, s. r. o.

Eunica Media, s.r.o. © 2016