• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

ŠTYRI NAJVÄČŠIE VÝHODY OUTDOOROVEJ REKLAMY
17. 04. 2017

Hľadáte priestor ako najefektívnejšie využiť vaše prostriedky na marketing a potrebujete na vyhodnotenie kampane spätnú väzbu? Odrádzali vás billboardy a megaboardy, lebo ste mali pocit, že sú neefektívne? Zabudnite na predsudky, radšej čítajte náš blog, kde sa dozviete, aké sú 4 najväčšie výhody outdoorovej reklamy oproti ostatným typom médií.

Dnes, kedy sa väčšina marketingových stratégii sústredí na online trendy v marketingu, jedna časť marketingového mixu si stále udržiava svoju stabilnú pozíciu. Ak vaša firma alebo pobočka vašej spoločnosti sídli v mestskej oblasti, neexistuje lepší spôsob ako outdoorová reklama, ktorá oslovuje vašu cieľovú skupinu 7 dní v týždni / 24 hodín denne. Či už pešo, na bicykli alebo autom, človek trávi veľkú časť svojho voľného času vonku. Dokonca je podľa štúdie dokázané, že až 86 % vodičov robí nákupné rozhodovanie v aute. Z tohto dôvodu si outdoorové plochy stále zachovávajú svoj význam v modernej ére.

Uvádzame štyri konkrétne najväčšie výhody outdoorovej reklamy:megaboardzilina1-1024x458

1. Najpravdivejšia forma verejnej reklamy

Žiadna iná forma marketingu nestavia svoju značku, verejne prístupnú, bez demografickej diskriminácie, tak ako vonkajšia reklama. Billboardové a megaboardové kampane, s ktorými má aj naša spoločnosť EUNICA MEDIA, s. r. o. niekoľkoročné skúsenosti, sú, z dôvodu vizibility a veľkej frekvencie, overeným spôsobom „slušnej“ reklamy. Klienti sú veľmi opatrní a vďaka predvídaniu reakcie ľudí na ich kampane, poskytujú na svojich reklamných pútačoch pravdivé, ľahko overiteľné tvrdenia, a tým si naši klienti budujú seriózne postavenie značky na trhu a dôveru cieľovej skupiny.

2. Je nenápadná

Žijeme vo svete médií, v ktorom nás reklama zasahuje zo všetkých strán. Poznáte ten pocit, kedy prepínate frekvencie rádia a namiesto dobrej hudby a kvalitného spravodajstva počujete reklamu na všetko možné aj nemožné? Rovnako, kým dopozeráte film alebo vtipné video na YOUTUBE, naskočí rušivá reklama a zo zážitku máte skôr chuť blokovať všetky reklamy alebo videá vypnúť? Aj z tohto dôvodu je povaha vonkajšej reklamy najprijateľnejšia, nakoľko sa nedostáva do cesty a činnosti diváka.

3. Na veľkosti záleží

Máme na mysli krásne megaboardové reklamy, ktoré sú kvalitne spracované a je na ne naozaj radosť pozerať, zvlášť, keď sa pozrieme na niektoré z radikálnych, pútavých a nezabudnuteľných vzorov, ktoré sú z roka na rok kreatívnejšie. Samotná veľkosť a pôsobivá povaha veľkej vonkajšej reklamy má schopnosť doslova zastaviť prevádzku a predovšetkým, dostať sa do pamäti diváka.

4. Pointa

Jedna veľká špecifická výhoda vonkajšej reklamy je vo využití tzv. pointy – to znamená, že vo svojej kampani, na vami vybraných plochách, najprv, okrem grafiky, použijete nejaký zaujímavý nápis, ktorý nemusí byť hneď pochopený, ale v nasledujúcej kampani ho nahradíte vysvetlením, čo dotvorí zmysel predošlej kampane.

Chcete vytvoriť naozaj kvalitnú outdoorovú reklamu? Prečítajte si náš článok, kde nájdete 6 ZÁKLADNÝCH PRAVIDIEL PRI TVORBE BILLBOARDOV A MEGABOARDOV.

Eunica Media, s.r.o. © 2016