• Slovak
  • English
  • Deutsch
  • Русский
  • Français
  • Português
  • Español
  • Italiano
  • 中文
  • Korean
  • Magyar
  • Polski

Víťazom tvorivosti OOH v Cannes reštaurácie McDonald’s
25. 06. 2018

014059539

Na Medzinárodnom festivale tvorivosti v Cannes v apríli 2018 – APN Outdoor – vyhrala v kategórii Outdoor Lions cenu Grand Prix  reštaurácia McDonald’s v Kanade.

McDonaldova minimalistická kampaň “Follow The Arches” bola vytvorená kanadskou agentúrou Cossette a bola označená prezidentom zahraničnej poroty Chris Garbuttom (globálnym šéfom tvorby TBWA) ako “čistá a kultová”.
Kampaň bola založená na logu reťazca a smerovala vodičov, aby sledovali krivky písmena M v oblúkoch v smere, kade majú ísť, pomocou správ ako “Next Exit”, “On Your Left” a “Just Missed Us” , aby našli reštauráciu.

m3   maxresdefault

McDonalds_FollowtheArches18   mcdonalds-new-arch-directional-next-exit-bulletin

“Kampaň od spoločnosti McDonald’s je fantastickým príkladom toho, že menej je niekedy viac. Značka využila svoje ikonické logo na vytvorenie niečoho, čo je okamžite rozpoznateľné, ale nikdy nezverejnilo značku v plnom rozsahu, aby poskytla informatívnu správu. “

Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!

Kontaktný formulár:

potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov