Prišla jar. Pre viacerých z nás najkrajšie ročné obdobie. Príroda sa zobúdza, naše okolie zelenie. Toto zobúdzanie sa využívajú pravidelne aj kreatívci najvýznamnejších značiek.
Pre médium, ktoré nie je nič iné ako obrovská doska na kovovej konštrukcii alebo fasáda na budove, žiadna z pôsobivých možností invenčnej kreativity nie je nemožná. Stále sa objavujú nové myšlienky. A naviac, nie je to len myšlienka jari. Skryté posolstvo ochrany životného prostredia sa nedá prehliadnuť.
Väčšina agentúr a obchodníci si neuvedomujú, že billboardové médium je najúčinnejšie, keď sa používa na jednoduché, priame zasielanie správ. Dve až štyri slová a jednoduchý vizuálny pohľad. Príliš veľa obchodníkov a agentúr sa pokúša napchať celý marketingový plán na jediný štvorec, ktorý je zvyčajne videný za menej ako tri sekundy. Pre billboardy platia pravidlá jednoduchosti.
V dnešnej ukážke svetovej kreativity dve myšlienky a súčasne branding v jednom vizuále.
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!