Outdoorová reklama nemusí slúžiť len komerčnej propagácii. Môže slúžiť aj propagácii umenia. Zaujímavá kreatíva zo Spojených arabských emirátov.
Galéria Louvre Abu Dhabi láka návštevníkov, aby sa prišli pozrieť na výstavu svetoznámych obrazov. Prišla so skvelým nápadom, ako jednoducho a efektívne zaujať vodičov na diaľnici z Dubaja do Abu Dhabi.
V spolupráci s kreatívnou agentúrou a rozhlasovými stanicami vytvorili prehliadku, ktorou sprevádza rádio priamo na diaľnici. Na billboardy presunuli 10 slávnych diel a tak cestujúci prechádzajú 62 kilometrovou galériou. Po priblížení k billboardu si vodiči s naladeným príslušných rádiom vypočujú profesionálny výklad k maľbe, ktorý trvá 30 sekúnd. A pozvánku na osobnú návštevu galérie s vystavenými originálmi starých diel.
Chcete pomôcť pri vytváraní vašej marketingovej stratégie a plánu? Naši mediálni stratégovia sú vám k dispozícii!