Podľa najnovších prieskumov väčšina agentúr a značiek dospeli k záveru, že médiá out of home reklamy  sú nevyhnutnou, ak nie životne dôležitou súčasťou akéhokoľvek mediálneho plánu. Pri pridávaní billboardov, megaboardov  do tradičných mediálnych plánov môže byť celkový dosah potenciálne zvýšený až na 300%.

Recept je jednoduchý – OOH prináša správnu správu v správnom čase a správnemu publiku. Keď spotrebitelia vynakladajú v priemere 70% svojho času pobytom mimo domova, sú úplne ponorení do siete OOH. Jedná sa o to, že každodenný život je neustále vystavený rôznym formám OOH. Preto OOH už nemôže byť nápadom; musí sa zvážiť v plánovacom procese. V OOH je hlavný nákup médií – kontextovo relevantný a výkonný mediálny zosilňovač.

OOH môže priniesť posilnenie základného receptu v médiách. Prečo používať len televíznu reklamu, pri pridaní štipky OOH môžete posilniť televízne spoty divákom, keď sú mimo domova.

Prečo nenamiešať  OOH s rádiom, a to najmä preto, že väčšina rozhlasových poslucháčov je vo svojich autách a sú neustále vystavení billboardom a iným OOH?

Internet priniesol veľký pokles v tlačovej reklame, ktorá zaznamenala pravidelné poklesy čitateľskej priazne a výnosov už takmer dve desaťročia. Ale ako na posilnenie internetovej kampane? Pridajte niekoľko šálok OOH – posilňuje internetovú správu, keď sú spotrebitelia vzdialení od svojich počítačov. A navyše, nemôže byť zablokovaný robotmi.

TAJNÁ ZLOŽKA K AKÝMKOĽVEK MEDIÁLNYM RECEPTOM
Nedávna štúdia USA TouchPoints poukazuje na niektoré veľmi silné štatistiky o OOH, ktoré nemožno ignorovať pri príprave mediálneho mixu. Niekoľko kľúčových zistení:

–    OOH týždenný dosah o 99% navyšuje každé ďalšie médium
–    Spotrebitelia trávia 19,6 hodín týždenne s OOH
–   OOH prekonáva tradičné médiá tým, že oslovuje spotrebiteľov práve v čase, keď zvažujú nákupy, rozhodujú o nákupoch a nakupujú.

Zavolajte nám, napíšte nám; náš tím Eunica Media stratégov  je pripravený riešiť Vaše výzvy.